FilmTips!





I går kväll såg jag den här filmen, The Tunnel, som är en skräckfilm byggd på verkliga händelser. Den var riktigt bra! Mystisk och spännande... Den handlar om ett filmteam i Australien som går ner i en tunnel som ligger mitt under Australiens tågbanor. Teamet är övertygade om att regeringen mörklägger vissa saker och ska nu bevisa att så är fallet.

Kan verkligen rekomendera den här till er som gillar rysare och sann storys.
Efter jag hade sett filmen hade jag en egen teori om vad som faktiskt fanns där nere...

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Tack för tipset!



2012-05-14 @ 13:21:37
Postat av: Daniel Kronfjäll

Intressant! Kanske ser på den då!

2012-10-24 @ 17:52:22
URL: http://kronfjall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0