HårStyling

Jag har köpt en jätte bra styligborste. Håret blir super snyggt och fylligt när man använder stylingborsten på fuktigt hår som just en borte. Man kan även göra snygga lockar, men ochså en frisyr med mycket volym och stadga om man använder bra produkter. Jag har köpt remington stylingborste och en kräm till håret som skyddar mot värmen men som ochså gör håret mjukt och ger stadga till din frisyr. Man kan ochså ha silkesdroppar i håret innan eller efteråt men det är viktigt att man bara använder silkesdropparna i längderna och inte i hela håret. När håret är stylat avslutar du bara med en spray. Så gör jag när jag fixar mitt hår och det blir skit snyggt. Jag kan verkligen rekomendera stylingborsten som kommer från nelly, den heter volumising brush ( remington) och kostar 349kr. Den är en stor och rejäl borste.



Det finns massor av olika märken vad gäller hårprodukter men en av mina favoriter är Biosilk som gör håret otroligt mjukt och fint. Det kan man använda i längderna efter att man stylat håret. Håret blir super glansigt och fint. Biosilk silktherapy drops kostar 169 kr och är väl värd pengarna.

Hot style iron finish är en annan produkt som är jätte bra när man använder stylingredskap. Den här skyddar mot värmen samtidigt som håret blir lent, glansigt och ger stadga. Den använder jag i fuktigt hår innan jag stylar med fönborsten. Dom här 3 produkterna är jätte bra och kan verkligen rekomenderas.



Kommentarer
Postat av: Felicia

silkesdropparna har jag med, superbra!



puss

2011-11-01 @ 08:33:28
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV: japp!



pusss

2011-11-01 @ 13:06:07
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Jennifer

cha cha snygging!

Min blogg finest.se/smygg typ haha :D

2011-11-02 @ 23:51:23
Postat av: maria

Kan du kolla på min blogg och säga vad du tycker om den

här :

http://yellowmia.blogg.se/2011/november/vad-tycker-ni.html#comment



Skulle bli skit glad!

Kraam ;) <3

2011-11-03 @ 16:52:00
URL: http://yellowmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0