Min Kanintröja







I går hämtade jag ut mitt paket som jag beställt från talkingclothes, den här coola luvtröjan med kaninöron och tillhörande svans som man fäster på om man vill är ju bara så snygg på. Tröjan är av tunn flees så den är väldigt töjbar. Trodde först inte jag skulle kunna ha den eftersom det var one size och jag är ju 180 cm lång. Jag är skit nöjd med tröjan! Älskar den:) De coola örhängena köpte jag ochså, de kostar 99 kr. Funderar faktiskt på att köpa tröjan i ljusrosa ochså:)) Visst är den ball!

Kommentarer
Postat av: prinsessan

wowza! den vill jag också ha:P

2011-05-20 @ 11:59:54
URL: http://krigarprinsessans.blogg.se/
Postat av: My

gulliga örhängen:D

2011-05-20 @ 12:02:35
Postat av: Miss Dramaqueen

Gulligt med en kanintröja:D

2011-05-21 @ 17:29:47
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Bella

skitsöt tröja skulle vara super om du kunde posta en bild då du har den på dig så man får se hur det ser ut :)

2011-06-03 @ 01:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0