Favorit på Burk

 

 

 

Dom här mjukgörande Lip Butter kommer från The Body Shop och finns i olika smaker. Ingen har väl missat dom här underbara små burkarna?! 98kr kostar dom. Nackdelen är väl att man blir så kladdig om fingrarna när man anväder dessa så de är opraktiska att ta med i handväskan om man inte använder en lipbrush förstås.



 

 




Body Buttern kostar 165kr och är jätte bra. Jag har den i doften Satsuma som jag tycker luktar godast. Doften håller i sig länge och den luktar ordentligt,man behöver ingen perfym när man smörjer in sig med denna. Många har faktiskt frågat mig vad jag anväder för perfym när jag använt denna. Hållbarheten är lång, jag har haft min i flera år och kan fortfarande använda den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0