Tjockare Hår





Jag vill tipsa om dom här stylingprodukterna som kommer från Thicker Fuller Hair och gör håret tjockare.
Det jag har här är hårspray, volume booster och instantly thicker. Dom här produkterna håller vad de lovar och gör verkligen håret mer fylligare och det ser mycket tjockare ut. Jag köpte dom här på Åhlens för rätt länge sedan men såg att dom inte finns kvar att köpa där. Har kollat runt lite på nätet och har faktiskt inte hittat någon butik som säljer det här märket. Synd tycker jag, det är en
riktigt bra produkt.

Kommentarer
Postat av: The Fashionisto/a

Var med och tävla om ett snyggt Ear Cuff på min blogg om du känner för det :P

2011-03-30 @ 19:40:10
URL: http://thefashionisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0