Solglasögon till våren



Här har jag hittat en hel del snygga solglasögon i olika färger. Dom är billiga så man kan verkligen frossa i dem.
Jag ska köpa ett gäng med brillor till sommaren och här har jag lagt upp mina favoriter. Solglasögon kan man bara inte få för många av, det är precis som med skor och kläder,man bara måste ha även fast man igentligen inte behöver. Det blir lite som ett tvång när man ser nånting snyggt man gärna vill ha, man kan inte släppa tanken förrens man har dom i sin hand. Jag är väl lite av en Shopoholic, men va tusan, man ska ju leva och må bra.


Kommentarer
Postat av: Krigarprinsessan

As snygga solisar!!!

Vart kan man köpa dom?

2011-03-10 @ 18:01:50
URL: http://krigarprinsessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0