Mirakel

Jag bara måste rekomendera den här lilla mirakel flaskan Vichy Normaderm, för er som har problemhy med acne. Den fungerar nästan som ett läkemedel samtidigt som den tillför mycket fukt.
När jag var i 25 års åldern fick jag sk vuxen acne, det var inte roligt. Jag fick starka medel hos läkaren men dom tycktes aldrig försvinna tills jag en dag blev rekomenderad av en vän att köpa Vichy på apoteket. Man ska använda den regelbundet och efter några veckor såg jag resultat. Vichy blev slutet på min vuxen acne, den var så bra att läkaren ville veta vad flaskan hette. Jag rekomenderar Starkt Vichy Normaderm till er som har problem med just tonårsacne eller vuxenacne.


Kommentarer
Postat av: Maggiebell

tack så hemskt mycket för tipset :) det låter lovande.. har sett dessa krämer/prdukter förut, så vilken av dem är det man ska köpa? kram på dig!

2011-03-09 @ 18:02:46
URL: http://maggiebells.blogg.se/
Postat av: s

vilken av dessa krämer fick bort acne? jag har krämen åt vänster och JAG HOPPAS BARA PÅ ATT MINA FINNAR FÖRSVINNER!!! jag har använt den i ungefär 13 dagar men har inte alls sett någon skillnad! :/ tack , hoppas på svar

2011-07-27 @ 18:12:43
Postat av: s

jag menar att jag har krämen åt höger*

2011-07-27 @ 18:13:58
Postat av: carina

Hej S!



Det är samma flaska,kartongen står bredvid. Jo det är Vichy Normaderm som jag använde när jag hade "vuxenacne", det gäller att du bara använder den som dagkräm och att du gör det regelbundet så att huden vänjer sig med krämen. Efter några veckor, kanske en månad såg jag resultat i form av att rodnaden på kinderna blev bättre och så småning om försvann även acnen. Jag använde vichy Normaderm i ungefär 8 månader innan acnen försvann helt så ge inte upp! Jag kan ju inte garantera att den fungerar för alla men jag tycker helt klart att alla med problemhy ska prova den:=)



Mvh Carina

2011-07-28 @ 11:47:26
URL: http://http:/cmickaela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0