Hudvårds Tips








Jag är inte en person som måste ha dyra märkeskläder, eller måste ha den senaste väskan. Visst tycker jag det är snyggt och visst kan jag köpa det nyaste men det är inte alla gånger jag gör det. Jag handlar lika bra på H&M som någon annan butik. Men det jag däremot måste ha är dyra krämer, jag har nämnligen fått för mig att dom dyra krämerna är bättre än dem mindre dyra. Det känns bättre att ha en Lancome än en Nivea och jag märker skillnad.

Det finns inte en enda kräm som tar bort rynkor, däremot så förebygger krämerna mot rynkorna och kan ge en illusion om att de skulle vara borta.

Man använder ofta sin Dagkräm regelbundet, och det ska man ju ochså göra eftersom vissa krämer behöver tid på sig att ställa in sig om man säger så. Men använd inte en och samma kräm alltför länge, huden vänjer sig och efter ettag så ger den ingen direkt verkan. Då kan jag tipsa om att du bör byta kräm lite då och då och inte ha samma kräm år efter år. I går köpte jag dom här krämerna som är mina favoriter just nu. Dyra,ja, men det är dom värda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0