Bra produkter









Här har jag samlat mina favorit produkter från . Parfymen Evidence är en favorit, den finns i olika priser och flaskor. Sen har vi kroppspeeling och bodylotion i vanilj som jag gillar, dom kostar 149 kr och är ekologiska .Handtvålen kostar bara 17 kr, den luktar jätte gott och finns i olika dofter. Läppbalsam vanilj kostar 49 kr och ger ett svagt skimmer och mjukgör bra. Läppennan ger en naturligfärg och sitter bra, den kostar 29 kr. Sen kommer en till bodylotion, även den är ekologisk och kostar 19 kr. SOS klyvna hårtoppar heter den orange tuben, den är super bra om du känner att ditt hår behöver fukt och mjukhet. Kan användas i både torrt och fuktigt hår. Den rekomenderar jag verkligen. Sen kommr en favorit duchkräm som är härligt tjock och väldoftande, 20 kr kostar den. har även mycket erbjudanden och köp 2 betala för 1 osv.

Kommentarer
Postat av: GEISHA-MODE.MUSIK.ALLT!

Heey.....wazzuupp??

Längtar du oxå till sommaren?

2011-04-06 @ 18:54:58
URL: http://geishas.blogg.se/
Postat av: GEISHA-MODE.MUSIK.ALLT!

svar: okej, aa. ellerhur!! Sommaren!



Följ mig på bloglovin och du kommer att få en överraskning ;)



GILLA!!!

2011-04-06 @ 19:26:15
URL: http://geishas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var gärna med i min bonustävling på bloggen där man kan vinna en STOR, FET länk med bild - bara genom att följa mig på Bloglovin'! Alla som är med följer jag på Bloglovin' också, som ett tack. Läs mer här! :D

http://emmyasklof.blogg.se/2011/april/bloglovin-tavling.html

Kram

2011-04-06 @ 20:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0