Lite humor så länge...


I går vann jag 400 meter häck!
-jasså vart ska du plantera den då?


Är det sant att din hund kan räkna?
-ja han är väldigt förtjust i matte.


Två kanibaler satt och åt middag"
-Jag tycker inte om din fru"
"-jasså? men du kan väl äta upp potatisen ialla fall.


Doktorn:
"Er man ser verkligen inte bra ut.
Hustrun:
"Nej jag vet,men han hade gott om pengar.


"Folk skämtar om min vikt"
"Äh, upp med hakorna."


Varför hade blondinen fotavtryck på dataskärmen?
- För att hon försökt gå ut på internet.


Vad säger blondinen när hon föder barn?
- Jag hoppas verkligen det är mitt.


- AJ!
- Vad hände?
- Jag stack mig på min hund.
- Inte kan man väl sticka sig på en hund?
- Jo det är en spets.


- Varför kan inte hjortar ångra sig?
- Gjort är gjort.


Vad är mannens syn på att hjälpa till i hemmet?
Att lyfta på benen när frun dammsuger.


Hur motionerar en man på stranden?
De suger in magen varje gång de ser en bikini.


Varför är alla blondin skämt så korta?
För att män ska förstå dom



Här kommer några roliga skämt i väntan på att dom får igång blogg.se. Man kan inte lägga upp bilder på bloggen just nu, det är nåt tekniskt fel. Jag hoppas det fixar sig snart för jag har så mycket fina saker jag vill visa och tipsa er om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0