Fest fin




















Annie oskarsson ska på bröllop i italen i maj månad, hon ville att jag skulle rekomendera en outfit eftersom det är svårt att veta vad man ska ha på sig. Jag håller med Annie! Det är svårt. Här har jag samlat nya klänningar till budget pris, vissa dyrare än andra men cirka 359kr klänningen. Jag har hittat dessa på massor av olika ställen, men nelly, bubbleroom, scorett, veromoda, vila kommer det mesta ifrån. Är det nåt specifikt plagg  du tänker på skicka mig ett mail så slussar jag dig vidare. Hoppas du gillar detta. Kram

Kommentarer
Postat av: annie

tack för tipsen :) den rosa klänningen längst upp gillade jag ,rolig blogg den ska jag forstsätta följa :)

2011-04-03 @ 11:07:52
URL: http://annieoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0