Till Barnen













Dom här fina drickglasen till barn kostar bara 18 kr styck, det tyckte jag var ett bra pris. Pixiböckerna kommer jag ihåg från när jag var liten, jag har några kvar faktiskt. Min favorit hette Boubi och handlade om en söt liten tvättbjörn som skulle hälsa på sina vänner i Amerika. Den andra favoriten hette Fyra lejon äter middag. Lite kul att man har sparat dom böckerna från när man var liten. Jag gillar pixiböcker dom är enkla och fulla av bilder. Perfekt som godnattsaga. Dom här sakerna finns på sagoborgen.www.sagoborgen.se

Registreringsskylt till barnvagnen

Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Tack för tipset,,,, bra priser!



2011-04-16 @ 21:23:35
URL: http://krigarprinsessans.blogg.se/
Postat av: ellen

skit cool blogg jätte häftiga prylar allt är super coolt kul med en barn sida

2011-04-17 @ 11:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0